2019 Kasım Ayı İndirim Furyası ve Yaşanan Problemler

Bu konuda Kasım ayında yaşadığımız indirim furyasını, yaşadığımız problemleri, olumlu ya da olumsuz her türlü deneyimlerimizi, çözüm önerilerini ve konuya dair tüm fikirlerimizi paylaşacağız. Eklemek istedikleriniz varsa bekliyoruz.

Problemler

  • Ürünlerin indirimli gösterilmesi ancak aslında herhangi bir indirim yapılmamış olması. Hatta bazı ürünlerde indirimli fiyat olarak Kasım ayı öncesindeki fiyatlarından bile yüksek fiyatların görülmesi.
  • Ürün fiyatlarının takibinin zor olması, sitelerin bu konuda özellik ve imkan sunmaması. 3. parti sitelerin işlev olrak yetersiz kalması ya da reklam anlaşmaları ile manipule edilmesi.
  • Kargo firmalarının zaten normalde düzgün işlemeyen hizmetlerinin artan talebe cevap veremeyerek çökmesi.
  • Yapılan saldırgan reklam kampanyaları ile indirim süsü verilmiş şişirme fiyatların farkında olmayan tüketiciler üzerinde oluşturulan “şimdi bu fiyatlara almazsan bir daha alamazsın” algısı ile aslında alış-veriş yapmayacak kişilere bile “indirimi kaçırmayayım” yanılgısıyla ürün satılması.

İnternette Karşılaştığımız Bazı Serzenişler

https://www.linkedin.com/posts/activity-6603603860726644736-t0sD








2 Beğeni

Kargolar (beni Aras Kargo) birçok kişiyi yüz üstü bıraktı. Önceki gün Twitter’da #pttkargo etiketi en üstteydi ve insanlar günlerdir siparişlerinin eline ulaşmadığından yakınıyor:


Öte yandan köle muamelesi yapılan işçiler de var:

2 Beğeni

Twitterda #hepsiburadayalanları şeklinde hashtag açıldı ve şu saatlerde trend topic oldu.

#Sorunlar Artarak Büyüyor












































1 Beğeni





artık mh. işine kolay ve güzel yalan söyleyebilen eleman alıyorlar galiba :)
benimde 1 ürünüm 25. gününü doldurdu güya cumartesi kargoya verilecekti ama daha hazırlanacak kısmına bile gelinmedi

asıl size gg. mh. elemanı ile canlı destekten yaptığımız görüşmeyi göstersem aklınız şaşar ve bir daha asla gg. dan bir şey almazsınız

-sipariş numarasını bildiriyorum
-kutuyu açtınız mı ,diye soruyor ve hemen ardından ;
-kutuyu açtıysanız iade edemezsiniz ,diyor ve ardından ;
-efendim aldığınız ürünün iadesi olmuyor maalesef

-yahu siz ne diyorsunuz satıcı iade edebilirsiniz ,gönderin dedi ,diyorum
-efendim olmaz bu üründe iade olmuyor ,diyor

-peki bu dediğiniz hangi kanunda yazıyor diyorum

dinleyen yok ki ,robot olsa daha iyi anlaşırdık :slight_smile:

bu sitenin bu kadar satıcıyı korumak için çıldırdığını daha yeni öğreniyor olmam da benim kabahatim mutlaka

1 Beğeni



1 Beğeni

internetten alışveriş son aylarda gerçekten çok sıkıntılı ,şansına ürünü gelenler tekrar alım yapıyor ama şimdiden söyleyeyim ,çekirge bir zıplar iki zıplar :slight_smile:

13-14 yıldır internetten alım yaparım ,şimdiki kadar sıkıntıyı hiç yaşamamıştım
hb. tam 1 ayda ürünümü ancak gönderdi ve ben buna bile şükrettim ,oysa ki önceleri yurt dışından ürünün gelmesi 1 ayı buluyor bazen geçiyor diye feryat ediyorduk

firma sahipleri de hiç sevinmesin ,güvensizlik çoğalırsa en büyük zararı kendileri görecek

3 Beğeni