İstanbul Bilişim Tüketici Mağduriyetleri

Uzun zamandır şikayetvar ve twitterda karşımıza çıkan İstanbul Bilişim mağdurlarının sesleri yavaş yavaş duyulmaya başlıyor. Önce YouTube’da bazı yayıncılar videolarında bu konuyu ele aldı. Şimdi de geleneksel basında yer buluyor.

Ürünlerin sipariş verilmesinin üzerinden 2 ay geçmesine rağmen teslim edilmemesi ve ürün teslim edilmemesine bağlı yapılan iptal/iade işlemlerinde ücretin iade edilmemesi şeklinde iki temel problem bulunuyor. Mağdurların büyük çoğunluğunun mağduriyet konusu bu yönde.

Mağdurlar Facebook’ta “İstanbul Bilişim Mağdurları” adında gruplar oluşturarak bir araya gelip başlarından geçeni paylaşıyor ve çözüm arıyor. Bazıları küçük gruplar halinde İstanbul Bilişim mağazasına ve genel müdürlüğüne adeta baskınlar düzenleyerek normal/yasal yollardan alamadıkları ücret iadelerini almayı deniyor.


İstanbul Bilişim; sitesinde aşağıdaki açıklamayı yayınlayıp daha sonra şikayetler ve mağdurlar artmasına rağmen bu açıklamayı sitesinden kaldırmış.

https://www.sikayetvar.com/istanbul-bilisim


1 Beğeni

Son günlerde televizyonda İstanbul Bilişim reklamları dönmeye başladı. Lekelenen adlarını temize çıkarma girişiminde bulunuyorlar gibi görünüyor.

1 Beğeni

arkadaş eskiden iflas eden etmeyen belli olurdu ,şimdi varmış gibi görülen ama var mı yok mu anlaşılamayan şirketler çoğaldı

hayalet şirketler mi desek acaba :slight_smile:

hayır yani insan olumsuz bir şeyler yazmaya da korkuyor ,böyle bir şey yok karalama yapıyorsun diyecekler diye

Mağduriyetler hâlâ devam ediyor



1 Beğeni

dh. de bu konuda uyarı yapmıştık ama yukarıdaki mesajımda belirttiğim gibi artık iflas eden firma ettik demiyor ,o nedenle kesin söz söylemeye korkar olduk

1 Beğeni