Dondurma işlemi yasal bir hakkımız mıdır yoksa operatörlerin sağladığı bir imkan mı?
Dondurma aşamasında karşılaştığım bir sıkıntı (TürkNet ile) şu şekilde.
Yorumlarınız nedir, sessizce kabullenmeli miyim yoksa haklı mıyım?
Selamlar…
BTK Şikayet Metni
**** devre numaralı **-**santraline bağlı *****@turk.net kullanıcı isimli ***** telefon numaralı hattımın;
-Mücbir oluşan CoVid-19 hastalığı sebebiyle adreste kimsenin bulunmaması gerekçesiyle dondurmak istedim.
-Bu talebimi ilgili firmaya ***** numaralı destek kaydı ile bildirdim.
-Altyapının ve ortak altyapı hizmet sağlayıcısı TTNET A.Ş. firmasının bu hizmeti(dondurma) başlangıç tarihsel bir şarta bağlamamış olmasına rağmen;
TurkNet A.Ş. firması destek kaydıma olumsuz cevap vermiş olup hattımı en erken 01.05.2020 tarihinde dondurabileceğimi beyan etmiştir.
Ortaya çıkan keyfi bir durum değil dünya çapındaki bir hastalıktan kaynaklı mecburi bir durumdur.
Uzun süredir adreste kimse olmamasına modem dahi kapalı olmasına rağmen firma ücret tahsil etmek için elinden geleni yapmaktadır.
Mağduriyetimin giderilmesini, hattımın başvuru tarihim olan 05.04.2020 01:07:03 itibariyle dondurulmuş sayılmasını, ilgili dönemler için fatura çıkarılmaması taleplerimi bilgilerinize arz ederim.
Aksi taktirde hem şikayete tabii hem ikincil hattımı TurkNet firmasından taşıyarak farklı firmalardan hizmet alabilme hakkımı saklı tuttuğumu hatırlatmak isterim.
Teşekkürler.
BTK üzerinden TürkNet Yanıt metni :
Şikayeti Çözümle
Merhaba,ben ****. Abonelik dondurma işlemleri her ayın ilk günü yapılır. Hizmetinizin dondurulması için ayın son günü en geç 23.30 a kadar talebinizi iletmeniz gerekiyor. Maalesef ay orasında dondurma işlemi yapamıyoruz. İyi günler dilerim.